• سه‌شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99071511024
  • خبرنگار : 90111

جزییات جدید نامه اعتراضی النصر به AFC

جزییات جدید نامه اعتراضی النصر به AFC

باشگاه عربستانی در نامه اعتراضی به کنفدراسیون فوتبال آسیا، مدعی شد که پرسپولیس رفتار ناجوانمردانه از خود نشان داده و به همین خاطر باید محروم شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از الریاضیه، بعد از پیروزی پرسپولیس برابر النصر در لیگ قهرمانان آسیا، نماینده عربستان اعلام کرد که از پرسپولیس به AFC شکایت کرده است.

روزنامه الریاضیه در شماره امروز خود نوشت: منابع خاصی در باشگاه النصر عربستان به ما اعلام کردند که در نامه اعتراضی این باشگاه علیه پرسپولیس به AFC به چند مورد اشاره شده است که در راس آن‌ها شکایت برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس به فیفا قبل از اعطای مجوز به این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است.

این روزنامه در ادامه نوشت: النصر روز گذشته نامه اعتراض‌آمیز مفصل و مستند خود را به  AFC فرستاد که در آن اشاره شده است که حضور بازیکنان مثل حامد لک، آرمان رمضانی، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان، سعید آقایی، میلاد سرلک و علی شجاعی در لیگ قهرمانان آسیا غیرقانونی بوده است.

الریاضیه عربستان در ادامه این گزارش خود آورد: یاسر المسحل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان هم از این شکایت باشگاه النصر علیه پرسپولیس حمایت می‌کند و همچنین ابراهیم القاسم، دبیرکل فدراسیون حمایت خود را اعلام و تاکید کرده است که همه جزییات را بررسی کرده است و همه خواسته‌های باشگاه النصر را برآورده خواهد کرد.

در نامه اعتراض‌آمیز باشگاه النصر هم‌چنین ادعا شده است که باشگاه پرسپولیس نامه هشدارآمیز فیفا را در ۱۲ آگوست دریافت کرد. در این نامه اعلام شده که باشگاه ۳۰ روز فرصت دارند تا طلب برانکو را پرداخت کند. اصرار باشگاه پرسپولیس برای پرداخت نکردن طلب برانکو و جذب چندین بازیکن جدید بعد از هشدار فیفا رفتاری غیر ورزشی و ناجوانمردانه از سوی باشگاه ایرانی بود که البته باعث تقویت موضع‌گیری اعتراض‌آمیز باشگاه النصر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۰:۴۶

ناجوانمردانه‌ترین کار، لابی وطن‌فروشان داخلی برای محرومیت آل‌کثیر بود

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۲:۴۸

و ناجوانمردانه‌تر از اون، محرومیت بی‌دلیلِ داریوش شجاعیان در استقلال ایران! است..

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۳:۰۲

کاملا درست است این لابی وطن فروشان چه کارها که نمی‌کنند.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۵:۳۰

انگلیسی ها میگن ما در ایران جاسوس لازم نداریم با کمی پول جاسوس پیدا می‌شود. در همه زمینه‌ها وطن فروش داریم این که فوتباله ولی وقتی تیمی بزرگتر نداره 7 ساله در حسرت یک جام مونده تمام ناکامی‌های خودش و عقده میکنه میره تو پست النصر وطن فروشی میکنه فکر میکنه سال دیگه اگه دوباره بتونن بیان آسیا تیم های عربستانی برای استقلال تونل میزنن. افسوس از حماقت که دردی بی‌درمان است .

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۲۰:۵۶

دمت گرم شیر مادرت حلالت

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۲:۰۳

عربستان خودش بیاد به ما بگه ما الان باید چیکار می کردیم آل کثیر رو که بیرون کشیدید ما باید چیکار می کردیم.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۳:۱۲

اگر تخلفی نداشته باشیم که نباید بترسیم اگر هم تخلف کرده‌ایم باید پاسخگو باشیم و مستندات ارائه دهیم خیلی ساده است. قانون مشخص است فقط توی ایرانه که مسائل با لابی و اغماض حل می‌شه!

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۲۱:۰۰

آفرین حرف حساب جواب نداره اینجا ایرانه هر کاری با لابی و نامردی می‌شه کرد اون جا آسیا هست لابی نمی‌شه کرد.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۰:۰۱

من با نظر شما موافقم، منطق ای نو میگه اگه خلافی نکردیم باید منتظر شکست تیم عربی بود اما خدا نکنه که با خلاف به این مرحله رسیده باشیم، اون موقع میشه گفت باعث شرمساریه.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۴:۰۱

هیچ چیز بعید نیست.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۴:۰۲

نمیدونم تیمتون رو چرا ربط می‌دید به وطن و میهن! شما یک باشگاه هستید و باخت و برد هم برای خودتونه. قضیه را خواهشا در سطح امنیت ملی بالا نبرید (هر چند که این کارو کردید). در صورتی که تخلفی انجام ندادن نیازی نیست دست و پاتون رو گم کنید. ضمنا تیم‌های عربی نیاری به "وطن فروشان" داخلی ندارند و خودشون کاملا در جریان همه چیز هستند.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۰:۳۱

حق به حق‌دار چی برسه ؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۱:۳۰

وطن فروشی که شاخ و دم نداره

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۱۲:۲۷

بله قطعا درسته

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۴:۲۰

به زودی پرسپولیس و ملت از شادی خود پشیمان خواهند شد و حق به حق‌دار می‌رسد.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۴:۳۱

اگر ورود پرسپولیس غیر قانونی بوده، چرا فیفا از اول نظر خود را اعلام نکرده بود؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۸:۲۸

چون احتمالا ایران طبق معمول مخفی کاری کرده بوده و حالا مشتش باز شده!

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۸:۳۵

چون فیفا به قراردادهای بازیکن‌ها ورود نمیکنه و این مورد رو در اختیار فدراسیون‌های کشورها می‌سپاره چون همه جای دنیا فدراسیون‌ها قانون رو رعایت می‌کنن و از فیفا سرپیچی نمیکنن؛ بر خلاف کشور های آسیایی و مخصوصا ایران.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۱۵:۲۱

وقتی چند بازیکن اصلی پرسپولیس از جمله بیرانوند و علیپور و ترابی در این فاصله از پرسپولیس جدا شده بودند و قراردادشون رو فسخ کرده بودند چاره ای به جز جایگزینی آن‌ها با خرید بازیکن‌های جدید نداشتیم این کجاش ناجوانمردانه بوده؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۶ ۰۲:۴۴

پرسپولیس هم بره دنبال نقطه ضعف النصر و در بیاره تخلفاتش و رو کنه.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۵ ۲۰:۰۱

عالی